Fredag 🍁🍃🍂

Jag förstÄr inte appen riktigt Ànnu ?! Hursom sÄ Àr det Fredag och det kÀnns skönt att den hÀr veckan Àr förbi. Helgen som kommer har vi fÄtt en Bf dag och kvÀll av min Àlskade Moster. Vi ska gÄ ut jag och min Àlskade sambo Àta gott och dricka gott.
Vi ska fÄ vara 2 personer utan barn och inte "bara" förÀldrar för en stund.
Japp det kÀnns sÄ, vi behöver fÄ vara med "vuxna" prata vanligt och inte barn/baby.

Det hÀr ser vi fram emot.
Sen pÄ Söndag vill jag krypa upp i soffan med dem smÄ och fÄ njuta av att vi har dem och oss.
Det var tusen Ă„r sedan vi gjorde detta.
Vad tar man pÄ sig? Haha ... vet inte Àns vad jag ska ha pÄ mig, om det Àr nÄgot som passar mig lÀngre?!
Jag ska ta en titt i garderoben idag och rensa lite. Jag vet att det Àr dags att slÀnga dem ... ja dem svarta mammaleggingsen som jag hÄllt sÄ kÀra. Det Àr ju ocksÄ pÄ tiden va?
Har ni plagg som ni hÄller kÀr, fast de Àr dags förlÀnge sedan att kasta dem? Jag har ocksÄ för vana att aldrig kasta. Strumpor som inte har en partner... ifall den ena skulle dyka upp liksom?! Idiotiskt, för dem kommer aldrig... dem dyker fasen aldrig upp. SÄ dÀr Àr min lÄda fylld av en massa jÀkla singelstrumpor?
Det var nÄgon som sa -köp alltid svarta eller vita dÄ har du förberett dig pÄ att du kan ta en annan.
Jag följer inte det, jag lÀr mig aldrig! Jag gillar strumpor med smÄ prickar eller fÀrg
Hahah vilket Àmne Àns, Ni ser ju sjÀlva. Jag behöver komna ut och umgÄs med omvÀrlden
Kram pÄ Er